Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ:ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ


Εγωισμος...Μια λεξη η οποια δεν υφισταται στο λεξιλογιο μου...ειδικα οταν προκειτε για προσωπικες σχεσεις..Εχετε ακουσει ποτε την εκφραση εγινα χαλι να με πατησει???Ε αυτη η εκφραση αν ειναι γραμμενη καπου,απο διπλα υπαρχει σιγουρα το ονομα μου...Δυστυχως η ευτυχως εμαθα απο την οικογενια μου παντα να δινω,να ειμαι δοτικος ανθρωπος και οχι σκρουτζ ουτε στα συναισθηματα ουτε πουθενα..Ετσι μου εμαθε η μητερα μου που δυστυχωσ περναει τα ιδια και χειροτερα!!!Οταν λοιπον ο ανθρωπος εχει μαθει να δινει αυτοματα διαγραφει την λεξη εγωισμος απο το μυαλο του...Οσο με θυμαμαι στην ζωη μου ποτε δεν μου
βγηκε κατι καλο απο αυτο μονο η χαρα του αλλου που και αυτη τισ περισσοτερες φορες δεν την επερνα..και αυτο ειναι το χειροτερο..μπορει να μην μπορεισ να δωσεισ αλλα τουλαχιστον εκτιμησε την προσφορα του αλλου..δειξε του το!!!
Αχ δυστυχως στις μερες μας που ο εγωισμος κυριαρχει παντου αν δεν διαθετεις λιγο στην τσεπη σου εισαι χαμενος απο χερι!!εγω απο οτι καταλαβατε δεν εχω ουτε στισ φιλικες ουτε στισ ερωτικες μου σχεσεις...οταν καποια φιλη εχει καποιο προβλημα εγς τρεχς παντα για αυτην αυτη ομως ποτε...σε μια σχεση μου αν τυχει οπιαδηποτε ωρα το αγορι μου να θελει να μου μιλησει οχι γιατι εχει καποιο προβλημα απλα επειδη το εχει αναγκη εγω θα ξενοιχτησω και ολο το βραδυ αν χρειαστει και καθε βραδυ αρκει να νιωθει καλα αυτος και για μενα δεν με απασχολει ας αρρωστησω απο την αυπνια..αλλα ξερω πως αυτος δεν θα το κανει ποτε για μενα..και οχι μονο αυτος αλλα και κανεις αλλος...δεν κατηγορω κανεναν αυτη την στιγμη απλα ζηλευω αυτους τους ανθρωπους που μπορουν και λενε οχι...εγω δεν μπορω!
Καποιος σημερα με ρωτησε "στα εχω ζητησει εγω ποτε ολα αυτα που κανεις για μενα?¨ και μετα απο αυτο συνηδειτοποιησα πως εχει δικιο..απο μονη μου προσφερομαι και κανω πραγματα που ποτε δεν μου εχουν ζητηθει..γιατι λοιπον να εχω εγω την απαιτηση απο τον οπιονδηποτε να ακολουθησει τον δικο μου δρομο??αφου μονη μου το διαλεξα..μονη μου θελω να τρωω το κεφαλι μου..αλλα και να μου ζητησει καποιος κατι παλι εγω εχω την πληρη ευθηνη των πραξεων μου..κανεις αλλος..κανεις δεν φταιει που εγω ειμαι ηλιθια και καθομαι και τα υπομενω ολα!!!θα ηταν παρα πολυ ωραιο να μπορουσα να ελεγα οχι σε πολλα πραγματα..αλλα δυστυχως δεν μπορω...θελω ολοι να ειναι καλα και ευτυχισμενοι γυρο μου και ετσι τα αφηνω ολα να περασουν χωρις αντιδραση χωρις ενα γιατι,χωρις αρνησεις και μη!!
Ομως εχω αρχισει πια να το παιρνω αποφαση..δεν μπορω να αλλαξω..δεν μπορω να αλλαξω αυτο που ειμαι,αυτο που με χαρακτιριζει..αν τελικα αλλαξω καποια στιγμη δεν θα ειμαι εγω δεν θα ειμαι ο εαυτος μου αλλα καποια αλλη που ουσιαστικα δεν θα την γνωριζω..
Εχω μαθει στην ζωη μου οτι νιωθω να το λεω..μου αρεσει καποιος θα του το πω και ας ξερω πως μπορει μετα απο αυτο απλα καποιος να ξενερωσει γιατι ισως δεν επαιξα το παιχνιδακι του,δεν το επαιξα δυσκολη..απλα ημουν ο εαυτος μου και το μοιραστικα μαζι του..αλλα οι επιπτωσεις απο κατι τετοιο ειναι καταστροφικες...μετα ολοι με θεωρουν δεδομενη και απλα με υποτιμουν με εκμεταλεβονται,εκμεταλεβονται τα αγνα μου αισθηματα και την καλη μου την καρδια χωρις να τους ενδιαφερω εγω πραγματικα...
Αλλα ειπαμε θελω και τα παθαινω..Κανεις αλλος δεν μπορει να το αποτρεψει αυτο εκτος απο εμενα...και αυτο το κειμενο δεν το γραφω για κανεναν αλλο λογο απο το να κανω την αυτοκριτικη μου και την ψυχαναληση μου ισως,και να συνηδητοποιησω οτι για ολα αυτα που μου συμβαινουν φταιχτης ειμαι μονο εγω και κανεις αλλος και ισως να οδηγησω και να βοηθησω αλλους ανθρωπους που αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα με εμενα να το καταλαβουν....πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι εμεις εχουμε την πιτα εμεις και το μαχαιρι και αν θελουμε την κοβουμε και την τρωμε η τελικα αφηνουμε αλλους να ερθουν να μας την φανε...εγω πιστευω πλεον πως ειναι στην φυση μου να ερχονται και να μου την τρωνε χωρις να πω τιποτα...
Ελπιζω μονο πως καποια στιγμη στην ζωη μου θα ερθει καποιος να μου την φαει αλλα απο μονος του θα θελησει να μου δωσει την μιση.......
ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου