Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ..

Το κειμενο που ακολουθει ειναι λογια μια αναγνωστριας μας για καποιο πολυ δικο της ατομο...
Δεν ξερω πως να αρχισω..δεν ξερω τι να σου πρωτοπω..ξερω μονο πως σ αγαπω...προσπαθω να σε κανω να καταλαβεις τι νιωθω,τι λεει η καρδουλα μου...το μονο που φωναζει δυνατα ειναι το ονομα σου!!!κοιμαμαι και ξυπναω με την σκεψη σου,καθε φορα που φευγω απο κοντα σου μου λειπεις απιστευτα απο το πρωτο δευτερολεπτο...τωρα που εισαι μακρυα μου νιωθω μιση...
Οταν σε γνωρισα δεν ηθελα να ερωτευτω ξανα,το μονο που με ενδιεφερε ηταν η παρεα μου...αλλα εσυ ολα μου τα ανετρεψες..με εκανες να ερωτευτω ξανα,να γελασω ξανα,να πιστεψω ξανα,να ονειρευτω ξανα...με εκανες να νιωσω ξεχωριστη να νιωσω πριγκηπισσα η δικια σου πριγκηπισσα!!!
Στο πρωτο μας ραντεβου δεν με φιλησες..εφυγες απλα λεγοντας μου καληνυχτα...αλλα δεν πειραζει...ισως ετσι επρεπει να γινει για να ακολουθησει αθτο που ακολουθησε...αυτοι οι τρεις περιπου μηνες που ειμαστε μαζι ειναι οι πιο ευτυχισμενοι και ομορφοι της ζωης μου....μου εχεις γεμισει την ζωη μου αναμνησεις που δεν θα σβησουν ποτε απο την μνημη μου αλλα πανω απ ολα απο την καρδια μου!!
Μου εχεις κυριευσει τη καρδια μου και το μυαλο μου!Με εχεις σκλαβωσει με το βλεμμα σου...αλλα αυτο που με εχει συγκλωνησει πιο πολυ σε σενα ειναι η φωνη σου...αχ αυτη η φωνη σου!!!!!!!!!!!!με τρελαινει!!! μου δημιουργει ριγη..και το φιλι σου ομως....ειναι σκετη αμαρτια!!!(με κολαζεις μερες που ειναι!!!)εχεις τα ομορφοτερα χειλη που υπαρχουν σε ολο τον πλανητη!!!!!!!!!!
Οταν ειμαι μαζι σου δεν σκεφτομαι τιποτα αλλο..το μονο που σκεφτομαι εισαι εσυ!!!εσυ που με κανεις να γελαω ασταματητα!!που μου ομορφαινεις την ημερα μου και με κανεις καθημερινα καλυτερο ανθρωπο!!!!
Σημερα ηταν δυσκολη μερα αλλα καθε εμποδιο για καλο δεν λενε???Μπορει ολο αυτο να ειναι μεγαλο ρισκο και μπορει να νευριασεις αλλα ελπιζω να σου αρεσει...Σ αγαπαω μικρε μου ειμαι πολυ ερωτευμενη μαζι σου!!!!δεν εχω ξανανοιωσει ετσι..με εχεις κανει την πιο ευτυχισμενη γυναικα στον κοσμο!!!!!
Αφιερωμενο στο πιο γλυκο αγορακι του κοσμου!!!

Με αγαπη

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου