Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Οκτώ κριτήρια για να αξιολογήσετε διαδικτυακά καταστήματα τεχνολογίας


Το Getitnow.gr διακρίνει οκτώ βασικά κριτήρια που θα πρέπει να εξετάζει κάθε διαδικτυακός καταναλωτής για να εμπιστευτεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Φυσικά, πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα μέθοδο προβολής του ηλεκτρονικού καταστήματος, ωστόσο με αυτόν τον τρόπο, μας ενημερώνει έμμεσα για τα τρωτά σημεία της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς, όπως ότι αγοράζοντας διαδικτυακά πριν υποβάλλουμε το κατάστημα σε μια εκτενή αξιολόγηση μπορεί να αντιμετωπίσουμε τα εξής:

1. Αν πραγματικά πάμε για Internet shopping, μπορεί να βρούμε μερικά από τα είδη που μας ενδιαφέρουν, όχι όμως άλλα (αυξάνοντας το κόστος σε μεταφορικά και χρόνο)
2. Μπορεί να οδηγηθήκαμε σε ένα διαδικτυακό κατάστημα με αφορμή μια ενδιαφέρουσα προσφορά, όμως τελικά, το προϊόν είτε δεν ήταν διαθέσιμο άμεσα, είτε είχε τελικά υψηλότερη τιμή.
3. Ο κίνδυνος για φθορές κατά τη μεταφορά είναι υπαρκτός (και συχνά, αν όχι πάντα, βαρύνει τον πελάτη)
4. Είναι σύνηθες να μην γίνεται η παράδοση στον χρόνο που είχε εκτιμήσει αρχικά το ηλεκτρονικό κατάστημα κατά την υποβολή της παραγγελίας
5. Πολύ ενδιαφέρον κριτήριο, το διάστημα μέσα στο οποίο μπορεί ο πελάτης να επιστρέψει ένα προϊόν απλά επειδή δεν τον ικανοποίησε.
6. Ιδιαίτερα λυπηρό να χρειάζεται να ελέγχουμε εάν πρόκειται για αυθεντικό προϊόν με επίσημη εγγύηση ή μαϊμού

Περισσοτερα στο:http://www.in.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget