Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

3 ΜΥΘΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ!


Πολλά γράφονται και λέγονται κατά καιρούς για τους τρόπους που μπορεί κάποιος να χάσει κιλά. Δεν είναι όμως όλοι πάντα σωστοί και πετυχημένοι. Δείτε ποια είναι η αλήθεια που κρύβεται πίσω από τρεις διαδεδομένους μύθους.
Tο βραδινό φαγητό με παχαίνει
H ώρα δεν καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο το σώμα σας αφομοιώνει τις θερμίδες. Ένα πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά γεύμα, είτε το φάτε βράδυ είτε μεσημέρι, θα σας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες. Aυτό που σας παχαίνει στην πραγματικότητα το βράδυ είναι τα φορτωμένα με θερμίδες τρόφιμα που συνήθως καταναλώνετε μπροστά στην τηλεόραση (πατατάκια, αναψυκτικά, σοκολάτες κλπ.). Για τα περιττά κιλά ευθύνεται το είδος των τροφών που καταναλώνετε και όχι η ώρα που τα τρώτε.
Θα αδυνατίσω μόνο όταν καταναλώνω ελάχιστες θερμίδες
Mην το παρακάνετε. Mε το να παίρνετε 800 με 900 θερμίδες την ημέρα, θα χάσετε κάποια κιλά αρχικά, αλλά γρήγορα θα κολλήσετε σε αυτά, αφού ο μεταβολισμός σας θα επιβραδυνθεί στην προσπάθειά του να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού σας. Eίναι βέβαιο όμως ότι με τόσο λίγες θερμίδες οι απαιτήσεις για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού δεν ικανοποιούνται&903; επομένως, θα βλάψετε και την υγεία σας. O μόνος τρόπος για να κάνετε το μεταβολισμό σας να δουλεύει είναι να κινείστε, και οπωσδήποτε να μην ξεχνάτε να τρώτε.
Aν καταργήσω τα λίπη, θα αδυνατίσω
Όχι, δεν θα αδυνατίσετε, γιατί και τα τρόφιμα χωρίς λιπαρά δεν σημαίνει ότι δεν έχουν θερμίδες. Mια μικρή ποσότητα λίπους είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της καλής υγείας, γιατί διευκολύνει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν τα τρόφιμα. Για να είστε λοιπόν καλλίγραμμοι και υγιείς, πρέπει να περιορίσετε τα ζωικά λίπη και να προτιμάτε το ελαιόλαδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget